Organizacja Bastylion 2009

Jest to forum tylko i wyłącznie dla organizatorów Bastylionu inni użytkownicy będą wypraszani!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Pamiętajcie,
żeby nie zamieszczać tutaj gotowych już projektów, bo jak wiemy szpiedzy są nawet wśród nas ;> nie żartuje ...!

Chodzi o to, że jak macie już przykład gotowego punktu; motyw, który jego zdaniem jest wypasiony, pomysł na dobrą grę to proszę, aby przesłał to na mój adres mailingowy:

czarneckimichal@hotmail.com vs czarnyzhp@gmail.com -> w temacie: Bastylion '09

Ps. nie spamować! Do niedzieli i pozdrawiam ...

  • Index
  •  » RAJD
  •  » Przebieg, plan, fabuła....

#1 2009-03-11 16:12:49

pwd Gemol

Z nim można zdziałać wiele

12813797
Call me!
Skąd: Niewiadomo skąd....
Zarejestrowany: 2009-03-10

Przebieg, plan, fabuła....

Podczas trwania rajdu przeniesiemy się do czasów okupacji i poznamy historię młodych (młodego) harczerzy, którzy zostali porwani i przesłuchiwani przez Gestapo. Poznamy historie tego chłopca (nie bedzie to osoba historyczna, tylko stworzymy ja na wzor Powstancow Warszawskich i czlonkow Szarych Szeregow (tylko po to aby nie powtarzac juz wyklepanych scenariuszy)).

Caly rajd bedzie powiazany ze soba. Punkt bedzie powiazany z punktem i jedna gra z druga. Wszystko bedzie sie obracało wokół tej fabuły a celem bedzie odnalezienie pojmanych.

W piatek po zakwaterowaniu, podczas kominka uslyszymy wprowadzajaca historie okupowanych harcerzy. Pozniej w nocy udamy sie na gre historyczna po jaworze (troche historii naszego miasta w ktora wpleciemy losy naszego bohatera:D). Dowiemy sie tam ze ów czlowiek zostal porwany przez SS i jest przesłuchiwany w tajnym wiezieniu w okolicach Jawora. Rankiem nastepnego dnia udamy sie na poszukiwanie naszego przyjaciela. Kazdy patrol bedzie mial indywidualna trase na ktorej bedzie dostawal wskazowki gdzie ma go szukac. Wszystkie patrole wyrusza jednoczesnie i naszym zadaniem bedzie tak ustalic trase oraz kolejnosc punktow do ktorych maja sie udac (dla kazdego inna kolejnosc) aby wszystko mialo sklad i nogi oraz nie bylo kolejek. Po calodniowej wedrowce na ktorej mozna bylo zdobyc karteczki z numerkami kazdy patrol dostanie zaszysfrowany fragment opisu miejsca przetrzymywania harcerzy. Beda mogli wymieniac sie informacjami, pomagac sobie aby rozszyfrowac to i dowiedziec sie gdzie tak naprawde jest tajne wiezienie Gestapo. Na to miejsce udamy sie po wieczornym kominku (sobotnim) na ktorym bedzie nei wielki festiwal piosenki. Po festiwalu wszyscy razem wyruszymu na inscenizacje odbijania zakladnikow. Role tam bedziemy odgrywac my a uczestnicy beda obserwatorami. Po odbiciu bedzie harcerskie ognisko (?) i krotka gaweda. Na tym koniec zmagan naszych uczestnikow.



To narazie tyle co razem z WuC'em i Karo wymyslilismy

Wszystkie sugestie co do zmiany fabuly prosze pisac ponizej oraz swoje slowa krytyki:)

Pamietajcie: co kilkanascie głów to nie trzy:P


Niemożliwe to nie fakt, to jedynie opinia
Niemożliwe to potencjał możliwości.
Niemożliwe jest chwilowe
Niemożliwe nie istnieje !

Offline

 

#2 2009-03-11 16:21:41

johny581

Coś ma do powiedzenia

10216712
Skąd: jawor
Zarejestrowany: 2009-03-10

Re: Przebieg, plan, fabuła....

można by pościć ptaki ptakom zęby sie wczuli

Offline

 

#3 2009-03-11 16:26:03

pwd Gemol

Z nim można zdziałać wiele

12813797
Call me!
Skąd: Niewiadomo skąd....
Zarejestrowany: 2009-03-10

Re: Przebieg, plan, fabuła....

RAMÓWKA:

Piatek:

do 18.00 - przybycie

19.00 - Apel
22.00 - Kominek
24.30 - Gra historyczna (ok 4h)

Sobota:
7.00 - wyjscie na trase
14.00 - obiad na jednym z punktow na trasie
18.00 - koniec trasy, rozwiazywanie szyfrow i zagadek
18.00 - Przyjmowanie skarg, pochwał i zażaleń przez WuC'a naszego:D
20.00 - kominek z festiwalem
22.00 - Wyjscie na "inscenizacje odbicia zakladnikow"
24.00 - powrot i czas spoczynku
24.00 - moze jeszcze jedna gra dla chetnych:D

Niedziela:

ok 11.00 - apel koncowy a do tej pory sprzatanie, bla bla bla


Niemożliwe to nie fakt, to jedynie opinia
Niemożliwe to potencjał możliwości.
Niemożliwe jest chwilowe
Niemożliwe nie istnieje !

Offline

 

#4 2009-03-11 16:27:22

pwd Gemol

Z nim można zdziałać wiele

12813797
Call me!
Skąd: Niewiadomo skąd....
Zarejestrowany: 2009-03-10

Re: Przebieg, plan, fabuła....

Johny raczej fragmenty dosowane z gaweda i muzyka bo caly film to raczej bylby seans a nie kominek wprowadzajacy


a propo calych filmow to mozna cos puscic dla nocnych markow:D


Niemożliwe to nie fakt, to jedynie opinia
Niemożliwe to potencjał możliwości.
Niemożliwe jest chwilowe
Niemożliwe nie istnieje !

Offline

 

#5 2009-03-11 16:36:24

johny581

Coś ma do powiedzenia

10216712
Skąd: jawor
Zarejestrowany: 2009-03-10

Re: Przebieg, plan, fabuła....

moze udało by sie w teatrze załatwic seans
a na kominek mozna by krisazaprosic jako ojca bastylionu co wy na to

Offline

 

#6 2009-03-11 17:08:50

kucu

Moderator

Skąd: Mysłów
Zarejestrowany: 2009-03-10
WWW

Re: Przebieg, plan, fabuła....

jakoś mi nie pasuje to że te capy mają się patrzeć i nic nie robić, jakieś zadanie przytym dla nich by sie przydało jeszcze.


Tylko umarli widzieli koniec wojny...

Offline

 

#7 2009-03-11 17:15:15

pwd Gemol

Z nim można zdziałać wiele

12813797
Call me!
Skąd: Niewiadomo skąd....
Zarejestrowany: 2009-03-10

Re: Przebieg, plan, fabuła....

Tylko jakie??

Bo chyba niechcialbys zeby 100 osob na raz sie rzucilo na Ciebie jako na SS:P




a moze kazdy po koleji by odbijal? <mysli>


Niemożliwe to nie fakt, to jedynie opinia
Niemożliwe to potencjał możliwości.
Niemożliwe jest chwilowe
Niemożliwe nie istnieje !

Offline

 

#8 2009-03-11 17:37:35

duda

Dużo pomaga

9655319
Call me!
Skąd: Ósma chmura po lewej :]
Zarejestrowany: 2009-03-10

Re: Przebieg, plan, fabuła....

a) Gemol, jeśli zrobisz dwie gry to nie licz na pomoc w noszeniu trupów (harcerzy, którzy pomarli z wycieńczenia ;> Wiem, chciałam, żeby było autentycznie.. ale nie aż tak) ;PP

b) pomysł z indywidualną trasa dla każdego patrolu jest okej, chociaż czasochłonny ;]

c) teatr w nocy? zamiast tej drugiej gry z soboty na niedziele? albo chociaż późnym wieczorem? <konspiracja> I tez mogą już po grze dostać mapy z zaznaczonym teatrem i maja się tam dostać niezauważeni ( cel w tym taki, że nikt nam przynajmniej nie powie, ze harcerze wiochę odwalili w rynku, w małych grupach ciszej i bezpieczniej ;> )

d) odnośnie fabuły: a może w rozkazie powiedzieć im,że wszystkie ich działania służą chronieniu czegoś bardzo cennego/skarbu? I że wśród nas są szpiedzy (co będzie w pewnym sensie prawdą, bo ludzie 'grający' Niemców będą przecież na apelu), więc wszystkie ważne informacje zostaną w odpowiednim czasie przekazane poszczególnym jednostkom? Najpierw patrole wykonują te lżejsze zadania. Gestapo ma bardzo ważna fuchę - muszą w pewnym momencie z każdego patrolu ukraść po jednej osobie. Patrol przypadkiem znajduje list, w którym jest mowa o tym, że tym czymś chronionym był ich kumpel z drużyny. I wtedy cały patrol orientuje się, że tym skarbem jest/był przyjaciel i muszą zrobić wszystko żeby go uratować. Moim zdaniem lepiej, żeby to był ktoś kogo znają niż jakiś wyimaginowany druh XY. I jakie będą wspomnienia... ;>

e) a nie lepiej tak:

Piatek:

do 17.00 - przybycie na miejsce

18.00 - Apel (po apelu rozdanie map, przemarsz gdzieś tam skąd jutro zacznie się gra, rozbicie namiotów)
21.30 - Ognisko
00.00 - Gra , do 2 godzin (ja jeszcze rosnę! Chyba, mam nadzieję. Muszę chociaż trochę się wyspać i dobić do tych 160 cm, no nie?)


I nie jest ważne "długo i szczęśliwie", ale "szczęśliwie" teraz.

Offline

 

#9 2009-03-11 18:04:02

pwd Gemol

Z nim można zdziałać wiele

12813797
Call me!
Skąd: Niewiadomo skąd....
Zarejestrowany: 2009-03-10

Re: Przebieg, plan, fabuła....

Piatek

do 17.00 - przybycie na miejsce

18.00 - Apel (po apelu rozdanie map, przemarsz gdzieś tam skąd jutro zacznie się gra, rozbicie namiotów)
19.00 - Ognisko
21.00 - Gra
22.00 - sen

sobota

10.00 - pobudka
12.00 trasa
15.00 obiad i dzemka
19.00 kominek
21.00 przysypianie w teatrze miejskim gdzie nikt nas tam nie wpusci
22.00 sen

niedziela

10.00 pobudka
......

Z takim planem to urosniesz do 165cm




a rajdy sa po to zeby sie wymaczyc, poznac ludzi, zobaczyc cos, przezyc a nie caly weekend siedziec na tylku i nic nie robic is ie nudzic i denerwowac komendanta


Niemożliwe to nie fakt, to jedynie opinia
Niemożliwe to potencjał możliwości.
Niemożliwe jest chwilowe
Niemożliwe nie istnieje !

Offline

 

#10 2009-03-11 18:22:27

duda

Dużo pomaga

9655319
Call me!
Skąd: Ósma chmura po lewej :]
Zarejestrowany: 2009-03-10

Re: Przebieg, plan, fabuła....

mi chodziło tylko o to, żeby gra nie skończyła się o 4. rano, przy założeniu, że pobudka jest o 7.
Bo zanim się zaśnie to będzie 5... czyli dwie godziny na spanie. Odlot.

I nie wkręcaj, i tak nie urosnę aż tyle ;]

I poważnie, Komendant na pewno nie będzie zdenerwowany jak mu 30% ludzi padnie.  Luzz.


I nie jest ważne "długo i szczęśliwie", ale "szczęśliwie" teraz.

Offline

 

#11 2009-03-11 19:47:19

duda

Dużo pomaga

9655319
Call me!
Skąd: Ósma chmura po lewej :]
Zarejestrowany: 2009-03-10

Re: Przebieg, plan, fabuła....

umrę w butach.


I nie jest ważne "długo i szczęśliwie", ale "szczęśliwie" teraz.

Offline

 

#12 2009-03-11 21:08:19

johny581

Coś ma do powiedzenia

10216712
Skąd: jawor
Zarejestrowany: 2009-03-10

Re: Przebieg, plan, fabuła....

ludzie nie po to przyjeżdżają na rajd żeby spać ale  zęby ludzie tacy jak my nie dali im spać  mam racje, i jeszcze bym dorzucił śpiewanki do świtu

Offline

 

#13 2009-03-11 21:35:07

czarny

Admin

4510992
Call me!
Skąd: Jawor
Zarejestrowany: 2009-03-10
WWW

Re: Przebieg, plan, fabuła....

szkoda że nie można dać obowiązkowych i żebyś ich jeszcze zamęczył JAK z SDM'u


Kom GSD Bastylion '09

Offline

 

#14 2009-03-11 22:10:44

pwd Gemol

Z nim można zdziałać wiele

12813797
Call me!
Skąd: Niewiadomo skąd....
Zarejestrowany: 2009-03-10

Re: Przebieg, plan, fabuła....

Ba Śpiewanki bede tego nikyt nigdy nie wykluczał:D

Posatramys ie zrobic dwie sale, jedna do spania a druga do "hulania"

Kazdy sobie rzepke skrobie

a Ty Magda jestes młoda i rozniesz jeszcze wiec malo wiesz, malo przezylas i pokazemy Tobie co to jest "Jazz"


Niemożliwe to nie fakt, to jedynie opinia
Niemożliwe to potencjał możliwości.
Niemożliwe jest chwilowe
Niemożliwe nie istnieje !

Offline

 

#15 2009-03-12 13:32:01

pwd Gemol

Z nim można zdziałać wiele

12813797
Call me!
Skąd: Niewiadomo skąd....
Zarejestrowany: 2009-03-10

Re: Przebieg, plan, fabuła....

Od tej pory (jako że mam takie uprawnienia:D) bede kasował wszystkie posty nie zwiazane z przebiegiem rajdu!


Niemożliwe to nie fakt, to jedynie opinia
Niemożliwe to potencjał możliwości.
Niemożliwe jest chwilowe
Niemożliwe nie istnieje !

Offline

 
  • Index
  •  » RAJD
  •  » Przebieg, plan, fabuła....

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dadex.pun.pl www.twojkomiks.pun.pl www.trafnetypy.pun.pl www.zwierzaczkowo.pun.pl www.narutospritecenter.pun.pl